Jag heter Therese.

Grattis till oss!

Publicerad 2012-11-05 23:18:00 i Allmänt,

Eftersom jag flyr landet på söndag, och inte återvänder förrän i januari, innebär det att många stora dagar kommer att firas i Etiopien. Därför passade jag och Ulle på att fira både hennes och min födelsedag, julafton och nyår i dag i stället. Det blev pizza på Maestro och Aladdinask, pepparkaksdeg och julmust framför Pelle Svanslös, julkalendern.

PS. Jag har blivit antagen till TV-projektet vilket innebär att vt 13 kommer att spenderas i Kalmar. Yippie! 

Här är några bilder från december 2008 som jag snodde från Ulles bilddagboksida. Sa jag att jag och Ulle typ älskar julen, mer än allt på jorden?
 

Kommentarer

Postat av: UlleBulle

Publicerad 2012-11-06 10:22:09

Åhhh gårdagen, bilderna, julen och du är guuuld! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela