Jag heter Therese.

Vallentuna baby!

Publicerad 2013-08-19 15:12:00 i Allmänt,

Förlåt mig själv (och de få andra som kollar in här då och då) för att jag har varit så fruktansvärt dålig på att uppdatera. Jag har ingen egentlig ursäkt förutom att det har hänt så himla mycket den senaste tiden. Nu bor jag och Adam i Vallentuna utanför Stockholm (vi flyttade in i lördags, förrgår). Adam ska plugga lingvistik under tre år på Stockholm Universitet och jag ska försöka hitta tevejobb är det tänkt.
 
Nu sitter jag på roslagsbanan på väg hem efter ett möte på Titan. Från och med måndag ska jag jobba på Titans produktion Motor som går på kanal 9. Obetalt tyvärr, men det är skönt att ha någonting att göra och jag får hoppas att det leder till någonting mer! Det ska firas med tacos, och kanske lite bio ikväll om jag lyckas övertala Adam 😎
 
Adam sätter upp hyllor i lägenheten

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela