Jag heter Therese.

Hösten är slut, dags för julmys

Publicerad 2013-12-03 10:36:01 i Allmänt,

Det har gått bra många månader sedan jag var här och hälsade på sist. En hel höst har gått. En höst som mestadels spenderades på Ekolsunds slott med inspelningen av Biggest Loser. Om fyra dagar slutar jag och får några dagars födelsedagsmys och julmys med familjen innan jag hoppar på 112 - på liv och död. Det har varit en rolig, slitsam och lärorik höst, men nu är jag taggad till tusen på december. Kan det vara årets bästa månad?
 
Jag har redan påbörjat decembermyset lite. I morse var jag uppe kvart över 7 och tittade på julkalendern med julté i handen och glimrande ljus lite här och var i rummet. Lite pepparkaksdeg hann jag också med att baka innan det var dags att åka till jobbet. Och i dag gör jag mitt kanske sista besök på slottet. Jag ska passa på att ta farväl ordentligt!
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Airi

Publicerad 2013-12-03 21:03:50

Äntligen är du igång i bloggen igen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela