Jag heter Therese.

Livet

Publicerad 2013-12-11 07:46:23 i Allmänt,

Sedan sista inlägget har jag jobbat min sista dag på Biggest Loser, gått på avslutningsbio med resten av inspelningsassarna, firat min födelsedag i Kumla och varit ledig i några dagar. I går hann jag med att träffa Annika för en fika på stan och mysa lite med Johanna, Johan och lilla Ester under några timmar på kvällen. Men nu är det slut på ledigheten. I dag hoppar jag på projektet 112 - på liv och död. Jag kommer att försvinna in i dygnet-runt-arbete de närmsta sju dagarna, så vi hörs väl om någon vecka. Hej då!
 
Avslutningsbio med assarna
 
Julkonsert i Örebro
 
Mysfika med Annika (fick ingen bild på henne tyvärr)
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Ayla

Publicerad 2014-03-13 11:32:36

Hej!
Jag funderar på att gå Journalistik och medieproduktion i Kalmar, och tänkte kolla vad du tyckte om den utbildningen? :) Hur är studentlivet och staden, och hur har det gått att få jobb nu efter examen?

Oändligt tacksam för svar och tips!

Vänligen,
Ayla.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela