Jag heter Therese.

Orka. Min. Dag.

Publicerad 2013-12-03 19:15:38 i Allmänt,

Jag har haft en av mina värsta dagar hittills. Motgång efter motgång. Efter motgång efter motgång. Dumma, korkade människor som tejpar dubbelhäftande tejp på fönster. Tar timmar att skrubba bort med naglar och rödsprit. Hatar Stockholmstrafiken så det gör ont i hjärtat. Hatar att få felaktig adress, att sitta och vänta i köer i onödan för att sedan åka tillbaka, i köer igen. Hatar att få tillbaka hoppet om att hinna till bestämd träningsdejt med kompis för att en sekund efteråt få höra följande utropat i högtalarna på tunnelbanan: Vagnfel. Alla passagerare måste gå av vid nästa station. Inget batteri kvar på mobilen. Ingen möjlighet att höra av mig och säga: Jag hinner inte. Åk utan mig. Inte en chans. Nu ska jag lägga mig ner och dö.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-12-07 23:05:10

Grattis Therese, mys med Adam o familjen lååååångt från stress o trafik i storstaden. Förstår kram Suss, Håkan o catsen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela