Jag heter Therese.

Äntligen!

Publicerad 2013-05-21 13:49:00 i Allmänt,

I går fick jag det absolut bästa sms:et jag fått på hela året! Stina skrev att vi ÄNTLIGEN blivit godkända på C-uppsatsen. Helt galet fantastiskt! Jag behövde ett sådant besked nu. Morfar gick bort förra veckan och jag har spenderat åtminstone 15 timmar om dagen med kortfilsproduktion, så det här beskedet har bättrat på mitt humör en hel del!
 
Och i dag åker Adam till det stora äpplet. Jag hoppas kunna ta mig dit jag också om ungefär fyra veckor eller så. Kanske dags att fixa pass, boka biljetter och fixa visum och sådant där? Han spenderade i alla fall sin sista vecka i Kalmar som produktionssassistent till vårt kortfilm, vilket var superhärligt så klart.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Stina

Publicerad 2013-05-21 20:15:05

Åh! Jag saknar Mombasa och dig!

Svar: Jag saknar dig!
Therese Högberg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela