Jag heter Therese.

Så det kan gå!

Publicerad 2014-04-15 07:55:00 i Allmänt,

Nu har jag jobbat i lite mer än en vecka på det nya jobbet och jag älskar det! Stressigt men roligt! Jag blev anställd som produktionsassistent, vilket kändes sådär. Jag hade ingen aning om jag skulle få några utmanande uppgifter eller om jag mest skulle bli chaufför. Men så hände något konstigt. Första dagen fick jag hoppa in och hjälpa till att lägga upp statistannonser och sedan dess har jag inte gjort något annat än att kontakta trevliga och angelägna statister och kantidater till biroller. Under gårdagen tog jag in en hel drös på casting. Jag är alltså nu castare och statistansvarig. Så det kan gå! 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Lina Dawood

Publicerad 2014-06-02 19:59:09

Hej Therese! :)

Jag var faktiskt med på en utav statist rollerna för några veckor sen (skallgången), och jag undrar vilken produktion du jobbar till?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela